بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه به توقف آسیب بیشتر به کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه به توقف آسیب بیشتر به کلیه

بیماری های کلیوی با GFR 46 چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه؟ در واقع، این دو پرسش با بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه می همراه است. زیر من به شما برخی از اطلاعات در مورد چگونه برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها و بهبود سطح GFR، امید آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند به شما بدهد.

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها؟

آن شناخته شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها شما باید یک رژیم غذایی کلیه دوستانه اول را. سپس برخی از درمان مناسب، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که می تواند کمک به حل مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح پایین تر GFR به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید به اختلال کلیه اصلاح شما می توانید یک فرصت برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد.

همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر شده می توانید مشکل کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند، پس از آن یکی از راه های خوب برای بهبود سطح GFR کمتر است. همکاری با طب غربی، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر، در نتیجه به عقب بیماری کلیوی از علل آن است.

برای بیماران مبتلا به کراتینین 2.6 آنها شانس بزرگ برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد، چرا که آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده اند نه چندان جدی، پس با درمان به موقع، می توان آن را معکوس شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: